Aan de hand van vooraf bepaalde criteria ontwerpen we een aantal eerste spelconcepten. Met behulp van prototypes kiezen we een eerste spelconcept.
We testen het eerste prototype met de potentiële gebruikers. Vervolgens passen we het spel aan en testen we het weer, etc. We testen alle elementen uit spelconcept.
Wanneer het spelconcept staat nemen we de laatste besluiten over de vormgeving, handleiding, productie, en een eventuele lancering of train-de-trainer workshops.
NEN
'Willemijn weet wat er nodig is om een spel te creëren. In onze samenwerking zijn we stap voor stap tot een spel gekomen dat past bij het proces van NEN. Daarbij was Willemijn flexibel, creatief en daagse ze ons constant uit om te denken vanuit de toekomstige deelnemers.'
Politieacademie
'Willemijn heeft een verfrissende aanpak. Ze is in staat om wensen om te zetten in creatieve ideeën en mogelijkheden. Haar enthousiasme is aanstekelijk en brengt mensen in beweging.'
Provincie Zuid-Holland
'Willemijn weet zich complexe materie zoals externe veiligheid snel eigen te maken. Ze weet van aanpakken, brengt enorm veel positief enthousiasme met zich me en komt met verrassend creatieve oplossingen.'
Wegens het analoge karakter van mijn spellen, staan de spelers echt met elkaar in verbinding, of ze nu tegen of met elkaar spelen.
Een spel is nooit een doel op zichzelf.
Een spelbegeleider is verantwoordelijk voor het beklijven van het leermoment bij de spelers.
Verschil in kennisniveau, belang, of tijd, het kan allemaal. We ontwerpen het spel zo dat het op verschillende manieren te spelen is.
willemijn@williswijs.nl - 06 185 46 048
Copyright © All Rights Reserved